|
ردیف |
عنوان کارگاه |
مدرس |
تاریخ و مکان برگزاری |
|
1 |
کارگاه پژوهشی اصول نگارش یک مقاله مروری |
خانم دکتر مریم فرزانه |
1404/06/31 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
2 |
کارکاه پژوهشی شیوه پاسخ به داوری مقالات |
خانم دکتر شیرین عزیزی دوست |
1404/06/31 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
3 |
کارگاه آموزش جامع نرم افزار End note |
خانم دکتر سارا کوتی |
1404/06/03 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسد آباد |
|
4 |
کارگاه پژوهشی تکنیک تلقیح |
آقای دکتر نبی جمعه زاده |
1404/03/13 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
5 |
کارگاه پژوهشی روش های آزمایشگاهی |
آقای دکتر نبی جمعه زاده |
1404/03/13 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
6 |
کارگاه پژوهشی جست و جوی منابع در پایگاه های اطلاعاتی |
آقای دکتر امیر زاهدی |
1404/06/04 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
7 |
کارگاه پژوهشی تصول نگارش یک مقاله مروری |
خانم دکتر مریم فرزانه |
1404/06/16 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
8 |
کارگاه پژوهشی روش تحقیق ویژه دانشجویان |
آقای دکتر مهران کمانی |
1404/06/21 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
9 |
آشنایی با روش های آزمایشگاهی Real-time |
آقای امیرمهدی لیریائی |
1404/06/25 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
|
10 |
کارگاه پژوهشی روش های آزمایشگاهی (استخراج ژن) |
آقای امیرمهدی لیریائی |
1404/06/26 به صورت وبیناری با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت پژوهشی بیمارستان امام خمینی(ره) |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: